ماشین لباسشویی, نقد و بررسی

بررسی تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402

پاکشوما با ارائه مدل ۹۴۴۰۲ غوغای تازه ای در بازار لوازم خانگی به پا کرد. این کمپانی با کنار رفتن شرکت هایی نظیر سامسونگ و ال جی توانست بازار لوازم خانگی ایرانی را بدست بگیرد و سهم عمده‌ی این بازار را از آن خود کند. از بین ماشین لباسشویی های ارائه شده این برند معتبر و دوست داشتنی، مدلی که بسیار مورد توجه خریداران و سازندگان ماشین لباسشویی قرار گرفته است، مدل TFB-94402 است. مشخصات و امکانات این دستگاه، نهایت رضایت را برای مصرف کننده به همراه داشته است. قبل از مطالعه این مطلب، اگر نیاز به راهنمای در زمینه برند پاکشوما دارید میتوانید به مطلب “ماشین لباسشوی پاکشوما خوبه؟” را مطالعه کنید. حال بریم به سراغ بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402.

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-94402

در زمان خرید ماشین لباسشویی به چه چیزی توجه میکنید؟ قیمت ماشین لباسشویی؟ ظرفیت؟ رنگ لباسشویی؟ امکانات ماشین لباسشویی؟

بله همه این ها از نکات مهم در خرید لباسشویی است. مدل TFB-94402 دارای ظرفیت ۹ کیلوگرم است و در رده لباسشویی هایی قرار میگیرد که خانواده های پر جمعیت به دنبال خرید آن هستند. دیگ لباسشویی هر چه ظرفیت بیشتری داشته باشد، حجم لباس بیشتری را میشوید. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما نمره خوبی را در شسشتو دریافت کرده است و در رده پر فروش ترین ماشین لباسشویی ها قرار دارد. دور موتور این مدل ۱۴۰۰ دور میباشد که در هر دقیقه میزند و باعث آبگیری و تمیز تر شدن البسه میشود.

  • طراحی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402

در نگاه اول طراحی و ظاهر ماشین لباسشویی به چشم میخورد.  این مدل دارای یک درب بزرگ به رنگ مشکی است. جدیدا لباسشویی ها درب بزرگ شده اند تا ورود و خروج البسه به داخل دیگ ماشین لباسشویی راحت تر صورت گیرد. پنل نمایشگر و ولوم تغییر برنامه شستشو به همراه درب محفظه پودر، قسمت هایی است که ظاهر ماشین لباسشویی را ساخته است. ابعاد و اندازه ماشین لباسشویی ها تقریبا با هم یکی هستند و بیشتر در ظرفیت و وزن ماشین لباسشویی متغیر میباشند. طراحی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 با آن درب بزرگ خود، نمایی بسیار زیبا به آشپزخانه شما میدهد.

  • نوع موتور ماشین لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی قلب تپنده و پر احساس دستگاه است. پیش تر در ماشین لباسشوی ایرانی از موتور های معمولی استفاده میشد اما با پیشرفت تکنولوژی این موتور ها جای خود را به موتور های کم مصرف یا اینورتر داده اند. لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی مدل TFB-94402 از یک موتور اینورتر بسیار پر قدرت استفاده شده است که میزان مصرف برق و انرزی را تا حد بسیار زیادی پایین آورده است. در این موتور ها از یک کیت اینورتر استفاده شده است.

  • تعداد برنامه شستشوی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها همه دارای برنامه هستند. منظور از برنامه، دستوری است که توسط کاربر برای شستن لباس به ماشین لباسشویی داده میشود. مثلا لباس نخی با رنگ نارنجی را باید با برنامه مخصوص شستشوی لباس های نخی انجام داد تا به بافت لباس آسیبی نرسد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۹۴۴۰۲ دارای ۲۳ برنامه شستشو میباشد که هر کدام وظیفه خاص خود را در شستن لباس ها ایفا میکنند. چند مورد از برنامه های کاربردی ماشین لباسشویی پاکشوما ۹۴۴۰۲ را در ادامه

میخوانید.

  • برنامه تعویق شستشو

برنامه تعویق شستشو (Delay Time) یک برنامه بسیار کاربردی است که در زمان هایی که مشغله کاری زیادی دارید و فرصت رسیدگی به شستشوی لباس ها را ندارید به کمک شما می آید. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ایرانی پاکشوما مدل TFB-94402 به این برنامه مجهز است. با استفاده از این برنامه می توان شروع شستن لباس ها را در دستگاه از یک ساعت تا ۲۴ ساعت تنظیم کرد و یا به تاخیر انداخت.

  • برنامه شستشوی سریع

برنامه شستشوی سریع (Quick Wash) این برنامه هم در شستشوی لباس توسط ماشین لباسشویی به شما کمک میکند تا مدت زمان شستشوی لباس ها را کاهش دهید. و زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. برخی از دستگاه ها سیستم شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای دارند و در برخی دیگر تا ۳۰ دقیقه قابل تغییر است. توجه داشته باشید که برنامه شستشوی سریع برای لباس های ظریف تر طراحی شده اند.

یکی دیگر از برنامه های کاربردی و مناسب این ماشین لباسشویی برنامه (Baby Care) یا برنامه شستشوی لباس های کودک است. لباس های کودکان حساس و ظریف هستند و باید با لطافت به شستشوی آن پرداخت. برخی از خانم های خانه دار لباس های کودکان را با دست میشویند اما با خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 دیگر نیازی به این کار نیست و دستگاه زحمت شستشوی این لباس ها را میکشد.

  • صفحه نمایش LED

نسل جدید صفحه نمایش ها در ماشین لباسشویی از نوع LED میباشد. این صفحه نمایش ها مصرف برق را کم کرده و نیز زیباتر هستند. مدل TFB-94402 از نوع لمسی میباشد تا کار کردن با آن راحت تر باشد.

  • ورودی لوله آب

در برخی از ماشین لباسشویی های ایرانی از یک شیر جهت شستن لباس و ورودی آب استفاده شده است. در این لباسشویی ها خبری از آب گرم نیست و آب به وسیله المنت تعبیه شده در داخل لباسشویی داغ میشود. که خود همین موضوع باعث افزایش میزان مصرف انرزی و در پی داشتن هزینه های اضافه میشد. اما در ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما مدل TFB-94402 از دو ورودی لوله آب سرد و گرم استتفاده شده است تا علاوه بر کم کردن مصرف انرژی، لباس ها بهتر شسته شوند.

لباسشویی-پاکشوما-مدل-TFB-94401

خوب تا اینجای مطلب بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 که خسته نشدید؟ داشتن اطلاعات قبل از خرید ماشین لباسشویی کمک شایانی به شما میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و با خیال راحت تر خرید کنید. پس همراه ما باشید تا باقی مشخصات ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما را برای شما بگوییم.

یکی از مشخصات و ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 داشتن قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار میباشد. اگر لباسی را فرامشو کرده اید نگران نباشید. میتوانید دکمه Pause را بفشاربد و لباس جامانده را به دیگ لباسشویی اضافه نمایید. این سیستم اولین بار توسط شرکت سامسونگ در ماشین لباسشویی ها اضافه شد اما رفته رفته برند های ایرانی هم این تکنولوژی را به دستگاه های خود اضافه کردند.

در منزل کودک بازیگوش دارید؟ نگران تغییر تنظیمات ناخواسته هستید؟ پس قفل کودک را فعال کنید. با این قابلیت دیگر نگران این مسائل نخواهید بود و با خیال راحت به کارهای روز مره خود میپردازید.

سایر برنامه های ماشین لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی مدل TFB-94402

  • برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO
  • برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET
  • برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ایQUICK 15
  • برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY
  • برنامه شستشوی البسه رنگی COLOR WEAR
  • برنامه شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN
  • برنامه شستشوی البسه کودکان BAby care
  • برنامه شستشوی البسه ورزشی sport wear

  • رتبه مصرف انرژی

تمام وسائل برقی بخصوص ماشین لباسشویی مجهز به برچسب مصرف هستند. این برچسب در کنار دستگاه نصب شده اند تا میزان مصرف انرژی را به کاربر نشان دهد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 به لطف وجود موتور اینورتر تسمه ای خود، در رتبه ++A قرار گرفته است. پس از بابت هزینه های اضافه خیالتان راحت باشد.

  • سایر قابلیت های ماشین لباسشویی

آنچه خواندید تمام مشخصات و امکانات ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما نمیباشد. برای نمونه قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE یکی از کاربردی تری آپشن ها در لباسشویی است که لباس ها را تا درصد بیشتری خشک میکند. با وجود این نوع شستشوی لباس در لباسشویی، اتوکشی لباس ها به راحتی انجام میشود.

سخن نهایی

برای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 بهترین فرصت است. این دستگاه با قیمت عالی برای خرید شما در فروشگاه اینترنتی ری کالا ارائه شده است. بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-94402 که کیفیت بالایی دارد، بدون شک رکورد دار بهترین ماشین لباسشویی ایرانی میباشد.

نکات مهم در نگهداری از ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *