ماشین لباسشویی, نقد و بررسی

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های پاکشوما

معرفی پرطرفدارترین مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از راه هایی شما را در خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کمک میکند گوگل است. آنچه که همه‌ی ما به دنبال آن هستیم، بهترین است. بهترین ماشین لباسشویی یا بهترین ماشین ظرفشویی یا خیلی چیز های دیگر. اولین کاری که میکنیم سرچ آن در گوگل است. لباسشویی های ایرانی به دلیل خوش قیمت بودن و خوش خرید بودن در رتبه خوبی قرار دارند. با گران شدن اجناس خارجی و سخت شدن خرید مردم، اکثرا به دنبال ماشین لباسشویی های ایرانی با کیفیت هستند. یکی از برند های مطرح بازار لوازم خانگی ایرانی، برند پاکشوما است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا انتخاب برند پاکشوما اصلا صحیح است یا خیر. برای درک این جمله پیشنهاد میکنیم که مطلب، “ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟” را مطالعه بفرمایید. در این مطلب آموزنده ما برای شما ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما در بازار لوازم خانگی را معرفی میکنیم. امیدوار هستیم که با خواندن این مطلب به مراد دلتان برسید و خرید به یاد ماندنی را داشته باشید.

ماشین لباسشویی های ۶ کیلویی پاکشوما

  1. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل TFU-63100

خرید محصول

این ماشین لباسشویی جزو ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما و در رده لباسشویی های مقرون بصرفه و البته خوش قیمت پاکشوما قرار دارد. میزان رضایت مصرف کننده از این مدل به قدری خوب است که پاکشوما نمره بالایی را در فروش از آن خود کرده است. این مدل یک لباسشویی ۶ کیلویی است. میدانیم که ظرفیت در خرید ماشین لباسشویی از گزینه های مهم در خرید است و یک جورایی فاکتور اصلی است. اول از همه به جمعیت خانواده نگاه کنید. اگر در خانواده ای کم جمعیت و جمع و جور زندگی میکنید، بهترین انتخاب یک ماشین لباسشویی ۶ کیلویی است. چرا که برای تعداد کم نیازی نیست که ظرفیت بالا انتخاب کنید چون میزان مصرف انرژی بالا میرود و هزینه های اضافه بابت برق و آب پرداخت خواهید کرد. پس ملاکتان، جمعیت خانواده تان باشد و بس.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 دارای ابعاد و اندازه بسیار مناسبی است. همچنین وزن کمی هم دارد و در نتیجه در هنگام جابجایی راحت خواهید بود. این لباسشویی ایرانی دارای ارتفاع ۸۵ سانتیمتر در عرض ۶۰ و عمق ۴۷ سانتیمتر است و به راحتی در آشپزخانه شما قرار میگیرد و نیازی به فضای آنچنانی ندارید. این دستگاه در دو رنگ سفید و نقره ای با درب همرنگ بدنه تولید شده است که زیبایی و جذابییت خاصی دارد. طراحی ماشین لباسشویی هم مهم است و باید با آشپزخانه شما هماهنگ باشد. بعد از انتخاب رنگ و ظرفیت ماشین لباسشویی باید رفت به سراغ رده مصرف انرژی. ماشین لباسشویی های امروزی مجهز به موتور های کم مصرف یا اینورتر با رده انرژی های A، +A و ++A هستند که البته از لحاظ قیمتی با هم متفاوت میباشند. لباسشوی هایی که در رتبه ++A هستند قیمت بالاتری دارند که این اختلاف قیمت باعث شده است تا در هزینه های بعدی مصرف انرژی صرفه جویی شود.

درب ماشین لباسشویی اتومات پاکشوما به صورت اتوماتیک باز میشود و با اتمام کار شستشو به طور اتومات باز میشود. درب به سمت راست باز شده و دارای زاویه ۹۰ درجه میباشد تا ورود و خروج البسه راحت تر صورت گیرد. از جذابییت های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 میتوان به پنل آن اشاره کرد. این پنل دارای یک صفحه نمایشگر به همراه دکمه های مخصوص روشن و خاموش و همینطور ولوم چرخشی که نوع برنامه شستشو در ماشین لباسشویی میباشد. در قسمت چپ پنل هم دریچه مخصوص مواد شوینده قرار دارد تا بتوانید مواد شوینده را از این طریق وارد ماشین لباسشویی کنید. ناگفته نماند که صفحه نمایشگر دستگاه هم از نوع LED و لمسی میباشد که کارکردن  با آن بسیار راحت است.

بدنه ماشین لباسشویی ۶ کیلویی پاکشوما مدل TFU-63100 تمام فلز است با رنگ پوشش دار بسیار خوب که در برابر ضربه مقاوم است. پایه های زیرین ماشین لباسشویی از نوع چرخشی انتخاب شده است تا بتوانید به خوبی دستگاه را در سطوح مختلف تراز کنید.

همانطور که میدانید ماشین لباسشویی برای تمیزی لباس است و نمایانگر پاکیزگی است. پس باید در خرید ماشین لباسشویی وسواس به خرج بدهید. انتخای ماشین لباسشویی از نظر طراحی و ظاهر یک چیز سلیقه ای است که عموما انتخاب آن با کدبانوی منزل است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 بدون شک یکی از دستگاه هایی است که قیمت بسیار مناسبی دارد و برای تازه عروس و داماد ها گزینه ای اقتصادی به حساب می آید. برای همین پرچمدار لباسشویی هاست. مدل ۶۳۱۰۰ با داشتن تعدادی برنامه جهت شستشو تمام جنس از لباس ها را به خوبی تمیز میکند. لباس های کتان و جین، پارچه ای و نخی و…

موتور ماشین لباسشویی و قدرت آن

موتور ها قلب تپنده ماشین لباسشویی ها میباشد. به همین دلیل باید در زمان خرید لباسشویی به این نکته توجه کرد که لباسشویی که خریداری کرده ایم، موتور پرقدرت و البته کم مصرفی دارد یا نه. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 از یک موتور کم مصرف ۱۰۰۰ دور در دقیقه ای برخوردار است. این موتور یک موتور بسیار کم صدا با میزان صدای ۵۹ دسیبل است که در زمان کار افراد خانه را آزار نخواهد داد. ناگفته نماند که نوع موتور تسمه ای بوده و برای چرخش دیگ از یک تسمه استفاده شده است. بر خلاف موتور های گیربکسی این نوع موتور ها کمی لرزش دارد که در زمان خشک کردن لباس متوجه آن میشوید.

قابلیت ها و مشخصات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که برای کار شستن لباس به کار می آید. البته بسته به نوع و جنس لباس این برنامه ها و قابلییت ها متفاوت است. لباسشویی پاکشوما ۶ کیلویی مدل ۶۳۱۰۰ دارای ۱۶ برنامه شستشو میباشد که هر کدام وظیفه خاص خود را دارد. از مهمترین برنامه هایی که برای بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در نظر گرفته شده است، شستشوی سریع است. شستشوی سریع در لباسشویی میتواند یا ۱۵ دقیقه ای باشد یا ۳۰ دقیقه ای و یا ۴۵ دقیقه ای. برای این مدل از لباسشویی پاکشوما از شستشوی ۱۵ و ۴۵ دقیقه ای استفاده شده است. این برنامه ها در مدت زمان بسیار کم لباسی با شستشوی ویژه و بهتر برای شما خلق میکنند. لباسشویی ۱۰۰۰ دور پاکشوما ارزان قیمت، مشخصات دیگری هم دارد که در زیر معرفی شده است.

  • ۳برنامه کمکی شستشو
  • قابلیت تنظیم دور موتور خشک کن
  • آبکشی اضافه
  • سیستم شستشوی Night Wash
  • مجهز به قفل حرارتی PTC
  • سیستم Mix Wash

برنامه های کمکی در ماشین لباسشویی خیلی به کار می آید. یکی از ویژگی هایی که این لباسشویی خوش خرید ایرانی دارد، تنظیم دور خشک کن است. این قابلیت میتواند دور خشک کن لباسشویی را کم و زیاد کند و از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دور قابل انتخاب و تغییر است. همچنین میتوانید بعد از اتمام شستشو، قابلیت شستشوی اضافه را نیز فعال کرده تا لباس ها بهتر آبگیری و خشک شوند.

سیستم شستشوی Night Wash

با این برنامه میتوانید لباسشویی را در شب هنگام روشن کرده و با مصرف کم و صدای کمتر لباس ها را شستشو دهد. این قابلییت میتواند دور شستشو را افزایش داده و لباس ها را بهتر شستشو دهد.

برنامه پیش شستشو در ماشین لباسشویی در ابتدا لباس ها را آبدهی و یک دور میشوید تا لباس ها آمادگی شستشوی قویتر را پیدا کرده و عملیات آغاز شود. با قابلییت Delay Wash یا شستشوی تاخیری میتوانید شستشوی لباس ها را نیز به تعویق بیاندازید. سیستم شستشوی خودکار دیگ هم بعد از اتمام فرایند شستن لباس ها به کمک لباسشویی می آید و دیگ را تمیز میکند.

زندگی امروزه بشر در دقیقه میگذرد و با افزایش مشغله های کاری دیگر فرصتی برای از دادن نخواهد بود. با خیال راحت میتوانید لباسشویی خریداری نمایید که در زمان بسیار کم لباسی تمیز و حتی بدون چروک از دستگاه دریافت کنید. خرید ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای بهترین انتخاب خواهد بود. پاکشوما با ارائه یکی از پرفروش ترین مدل های خود یعنی ماشین لباسشویی ۶ کیلویی مدل TFU-63100 تیز خلاصی را به انتخاب شما عزیزان زده است تا دیگر فرصت را از دست ندهید و خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین گزینه ها که باز هم در خرید ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما مهم است و میتوانید از آن در خرید کمک بگیرید، نظرات کاربرانی است که از لباسشویی پاکشوما استفاده کرده اند. از لحاظ هایی خوب است چون عیب ها و مزییت های لباسشویی را بیان میکنند. اینکه قدرت پاکیزیگی ماشین لباسشویی جقدر است و چه کیفیتی دارد.

ضمانت و خدمات پس از فروش لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی است. برند پاکشوما با داشتن ضمانت یا گارانتی شرکت پاک سرویس ۱۲ ماهه و همچنین ۵ سال برای موتور خیال مصرف کننده را از خرید ماشین لباسشویی راحت کرده است.

ماشین لباسشویی نیاز به داشتن اطلاعاتی برای اینکه چطور از لباسشویی خود نگهداری کنیم، میباشد. رعایت کردن این نکات طول عمر ماشین لباسشویی شما را افزایش میدهد باعث میشود تا سالها نیاز به تعمیر و تعویض دستگاه خود نداشته باشید. برای اینکه با این نکات آشنا شوید، میتوانید به قسمت “نکات مهم در نگهداری ماشین لباسشویی” مراجعه نمایید.

در حال حاضر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 تنها لباسشویی ۶ کیلویی این برند است و در رده لباسشویی های پرفروش قرار دارد.

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما

۲. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-75401

لباسشویی 7 کیلویی

خرید این محصول

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-75401 را میتوان یکی از بهترین و در نهایت از ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما دانست. این دستگاه ۷ کیلوگرم ظرفیت دارد و برای خانواده های جمعیت متوسط رو به بالا مناسب است. همانطور که گفتیم، لباسشویی ها از ضروری ترین لوازم منزل است پس باید در انتخاب و خرید لباسشویی دقت کنیم. بودجه ای که شما برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفته اید، خیلی به خرید کمک میکند. این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. بسته به سلیقه افراد خریداری میشوند و با آشپزخانه ست میشوند. هماهنگ کردن رنگ لباسشویی با لوازم آشپرخانه یک هارمونی بسیار شیک و زیبا به بار می آورد تا هر زمان که وارد آشپزخانه شدید، چشمانتان خریه بماند.

قابلیت های ماشین لباسشویی

این مدل از آن مدل هایی است که آپشن زیاد دارد و امکانات خوب آن شما را در خرید ماشین لباسشویی وسوسه میکند. یکی از این آپشن ها دور موتور لباسشویی است که در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور میزند و به لباسشویی ۱۴۰۰ دور معروف است. دور موتور به میزان آبکشی لباس گفته میشود که هر چقدر این عدد بالاتر باشد، میزان خشک شدن لباس بیشتر است. از مهمترین ویژگی های دیگر این دستگاه ایرانی خوش خرید، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار میباشد. فرض کنید لباسی را فراموش کرده اید که در ابتدا وارد دیگ لباسشویی کنید، پاکشوما با این ویژگی، باعث شده است تا لباس جامانده را در وسط کار شستشو به دیگ اضافه نمایید. پس از این بابت هم خیال جمع باشد.

شستشوی سریع در ماشین لباسشویی یا (Quick Wash) است. این یک سیستم در شستشوی لباس از که به شستشوی سریع معروف است. با سیستم (Quick Wash) میتوانید در مدت زمان کوتاه ۱۵ دقیقه ای یا ۳۰ دقیقه ای لباس را شسته تحویل بگیرید. ماشین لباسشویی ۷ کیلویی خوش قیمت پاکشوما دارای ۱۶ برنامه جهت شستن لباس میباشد. یکی از این برنامه ها برنامه تعویق شستشو (Delay Time) است که شستشوی لباس را از ۱ تا ۲۴ ساعت به تاخیر می اندازد و به خیال راحت میتوانید به کارهای دیگر خود بپردازید تا کار دستگاه تمام شود. قفل کودک هم یکی از آن آپشن های ضروری است که پنل و درب دستگاه را قفل میکند ا از دسترس دیگران بخصوص کودکتان دور باشد.

ناگفته نماند که تعداد ۴ برنامه کمکی شستشو هم برای این لباسشویی در نظر گرفته شده است.

انواع برنامه شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی مدل ۷۵۴۰۱

  • برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان مقرون به صرفه COTTON ECO
  • برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET
  • برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY
  • برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR
  • برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN
  • برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care
  • برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear

همینطور قابلتی های دیگری در این لباسشویی به چشم میخورد که بیان آنها در اینجا خالی از لطف نیست.

  • سیستم کنترل کف خودکار
  • شستشو با قابلیت اتوکشی آسان
  • آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن
  • قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP
  • قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰دور بر دقیقه)SPIN
  • قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE
  • دارای درب الکترومگنتیک

با خرید ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل TFU-75401 به قول معروف دستتان در شستشوی لباس باز است و میتوانید با انتخاب برنامه های مختلف لباس هایی از جنس مختلف را به راحتی شستشو دهید. صفحه نمایشس لمسی با رنگ مشکی مخالف بدنه به زیبایی و جذابییت این لباسشویی افزوده است. دکمه چرخشی برای انتخاب نوع برنامه و همینطور درب بزرگ مشکی رنگ طراحی جالبی به لباسشویی داده است. دستگاه صدای زیادی ندارد و با داشتن یک موتور از نوع یونیور سال علاوه بر کم صدا بودن، قدرت بالایی هم برای شستشوی لباس در اختیار شما میگذارد.

پس فراموش نکیند که ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما برای شما که در خانواده ای ۵ یا ۶ نفره زندگی میکنید، مناسب است. ماشین لباسشویی های پر فروش پاکشوما که به دست مصرف کننده میرسد، در زمان شستن لباس صدای کمی از ماشین لباسشویی شنیده میشود اما در زمان خشک کن برای چند دقیقه ای باید صدایی کمی بیشتر را تحمل کنید. اما در کل لباسشویی خوب و بصرفه ای است. قیمت مناسبی هم دارد و برای عروس و داماد ها برای جهیزیه عروس گزینه ای ایده آل است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما

۳. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406

ماشین لباسشویی پاکشوما 84406

خرید این محصول

نگران نباشید ما برای شما ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما در بازار لوازم خانگی را معرفی میکنیم. با هر بودجه ای که دارد. یکی از این لباسشوی های پیشنهاد شده، مدل TFU-84406 است. این مدل ظرفیتی ۸ کیلوگرمی دارد و قابل انتخاب برای خانواده های پر جمعیت است. نوع موتوری که در این دستگاه تعبیه شده است از نوع تسمه ای است و قدرت بسیار خوبی دارد. موتوری ۱۴۰۰ دور قابل تنظیم و کم و زیاد کردن و دارای رتبه مصرف انرژی ++A است. این بهترین رتبه در مصرف انرژی است که هزینه های آب و برق را تا حد بسیار زیادی کم کرده است. لباسشویی پاشکوما مدل ۸۴۴۰۶ دارای یک صفحه نمایش بسیار زیبا و شیک با امکان تماس لمسی است. این صفحه در کنار یک ولوم قرار دارد که تنظیمات و همچنین نوع برنامه شستشو را مشخص میکند.

لباسشویی دارای ابعاد کلی ۶۰۰x600x850 میلیمتر است که یک لباسشویی ۸ کیلویی ابعاد مناشبی است. دیگ بزرگ حجم خوبی از لباس را در خود جای میدهد د تمیزی دو چندان را برای شما به ارمغان می آرود. لباسشویی در باز جلو است و این درب به سمت چپ باز میشود و همچنین زاویه ای ۱۸۰ درجه را برای شما ایجاد میکند.

یکی از مشخصات اصلی و خوبی که ماشین لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی دارد، ورودی دو شیر آب سرد و گرم میباشد. داشنن شیر آب گرم در مصذرف انرژی برق صذرفه جویی زیادی میکند. چرا که دیگر المنتی برای گرم کردن آب در دستگاه وجود نخواهد داشت. با داشتن قابلییت اضافه کردن لباس در حین کار هم دیگر لباسی از شستشو جا نمیماند.

سایر مشخصات و قابلتی های لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406

به تصاویر که نگاه کنید، بر روی درب ماشین لباسشوی محافظی مشکی رنگ میبینید که برای محافظت و ایمنی و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی کارایی دارد. کم صدا بودن، قابلتی اضافه کردن لباس در حین کار، شستشوی سریع، موتور کم مصرف و… همگی از مزییت های لباسشویی پاکشوما میباشد. نگران قیمت ماشین لباسشویی و چیزهای دیگر هم نباشید. مطب “راهنمای خرید ماشین لباسشویی” به شما در خرید کمک بزرگی میکند.

سخن نهایی

ماشین لباسشویی ها نمره خوبی را از بدو تولد دریافت کرده اند. در این زمانه با پیشرفت تکنولوزی دیگر آپشنی نمانده که به ماشین لباسشویی ها اضافه نشود. خیلی از ما از تمام برنامه های ماشین لباسشویی استفاده نمیکنیم اما همیشه به دنبال خرید ماشین لباسشویی پر برنامه بوده ایم. حالا اشکالی ندارد به قول خودمان کاری است که شده. در انتها با آرزوی توفیق روز افزون برای شما، امید میرود که مطلب “ماشین لباسشویی های پرفروش پاکشوما ارزان قیمت” اما با کیفیت، به شما در خرید کمک کرده باشد. فروشگاه اینترنتی ری کالا برای شما بهترین و پرفروش ترین لباسشویی ها را گرداوری کرده است تا تجربه یک خرید لذت بخش را از این فروشگاه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *