ماشین ظرفشویی, نقد و بررسی

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی پاکشوما کدام است؟

چند مدل از بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما

پاکشوما از آن برندهای معتبر و خوشنام داخل کشور است که هر روزه خریداران زیادی را به سمت بازار میکشاند. یکی از سوالات متداول خریداران چگونگی انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما هست. اگر شما هم قصد دارید که با مدلهای جذاب این برند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15305

ماشین ظرفشویی MDF-15305 یکی از مدل های مبله این برند است. این دستگاه از بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما محسوب میشود. ۱۵۳۰۵ برای ظرفیت ۱۵ نفر ساخته شده است. اگر اهل مهمانی های شلوغ هستید یا خانواده پرجمعیتی دارید، قطعا این مدل مناسب شماست.

این نمونه از ماشین ظرفشویی ۳ سبد برای تفکیک ظروف دارد. همچنین قابلیت شستشوی میوه و سبزی، آن را بیش از قبل جذاب کرده است. صدای کم این ماشین ظرفشویی یکی دیگر از مزیتهای کلیدی آن به حساب می‌آید. برای استفاده از این ماشین ۸ برنامه شستشو تهیه شده است که با انتخاب هرکدام از آنها میتوانید تجربه منحصر‌ بفردی از شستشوی ظروف داشته باشید.

این مدل ظرفشویی مجهز به نوعی شستشو مخصوص ظروف حساس است که به کاربر اجازه میدهد ظروف بسیار گران و حساس خود را با اطمینان بیشتری در باکس ظروف قرار دهد. از دیگر ویژگی های این محصول مصرف بسیار کم انرژی آن و برچسب A++ است. همچنین این محصول به قفل کودک مجهز شده و خیال افراد دارای فرزند خردسال را راحت میکند.

ظرفشویی 15 نفره pakshoma mdf-15305W

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15302

مدل MDF-15302 هم یکی دیگر از بهترین مدلهای ماشین ظرفشویی پاکشوما است. این مدل برای استفاده ۱۵ نفر ساخته شده است. مصرف انرژی A++ آن شمارا از دغدغه های ذهنی هزینه های انرژی راحت میکند. این مدل هم ۷ برنامه شستشوی خاص خود را دارد و با داشتن ۳ سبد امکان جدا کردن ظروف و قاشق و چنگال‌ها را به شما میدهد. این دستگاه قابلیت نمایش مقدار جلا دهنده و نمک را دارد که از ایجاد مشکل در صورت فراموشی شارژ جلا دهنده توسط شما جلوگیری کند. مانیتور تمام لمسی آن حس استفاده از یک دستگاه کاملا مدرن را به شما منتقل کرده و استفاده از این ماشین ظرفشویی را بیش از پیش راحت میکند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 15302W

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15306 W

این محصول خوش ساخت هم نمونهای از بهترین ماشینهای ظرفشویی پاکشوماست. دستگاهی مبله برای ۱۵ نفر قابل استفاده است و شما میتوانید با خیال راحت با داشتن آن به برگزاری مهمانی های خانوادگی فکر کنید. با استفاده از جابه‌جایی ۳ سبد ماشین ظرفشویی میتوانید فضای بزرگی را در این دستگاه برای شستشوی ظروف بزرگ مانند قابلمه ایجاد کنید.

تایمر شروع خودکار شستشو در ظرفشویی مدل ۱۵۳۰۶ به شما اجازه میدهد تا شستشوی ظروف را به ساعات بعد از اوج مصرف منتقل کرده و در مصرف برق صرفه جویی کنید. برچسب A++ مصرف انرژی در این مدل نشان میدهد که شما برای یک دور شستشوی ظروف خود فقط ده لیتر آب مصرف میکنید که چیزی حدود یکدهم مصرف آب و شستشوی دستی است.

ظرفشویی-15-نفره-سفید-پاکشوما-مدل-15306-

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14302

این ماشین ظرفشویی هم یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما محسوب میشود که برای استفاده ۱۴ نفر مناسب است و تمام شستشوی مورد نیاز شما در مهمانی‌ها را پوشش میدهد. طراحی زیبای این محصول باعث میشود آشپزخانه شما بیش از قبل زیبا به نظر برسد. داشتن ۷ برنامه شستشو و ۳ سبد قابل جابه‌جایی درون این ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی های مثبت آن است. با استفاده از قابلیت شستن میوه و سبزیجات ماشین ظرفشویی ۱۴۳۰۲ و همچنین قفل کودک شما میتوانید آرامش خاطر بیشتری را در آشپزخانه‌‌تان جاری کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 14302 نقره ای

سخن نهایی

اگر شما هم یکی از طرفداران حمایت از تولیدات داخلی هستید و دوست دارید که با استفاده از کالاهای ایرانی به اقتصاد کشور کمک کنید، خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما یکی از بهترین گزینه هاست. ما در این مطلب چند مدل از بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما را معرفی کردیم. اگر مدل دیگری مد نظر شماست میتوانید در قسمت کامنت ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

میتوانید جهت بررسی امکانات ماشین ظرفشویی های پاکشوما مطلب زیر را بخوانید.

امکانات و آپشن های ماشین ظرفشویی پاکشوما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *