نقد و بررسی, یخچال فریزر

معرفی یخچال ویترینی ۵ فوت

یخچال های کوچک درب شیشه ای

یکی از محصولات محبوبی که اخیرا توسط برخی از شرکت های ایرانی تولید شده است و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است، یخچال های درب شیشه ای یا ویترینی است. این محصول ها طرفداران خاص خود را دارد و برای استفاده در منزل و یا محیط های کاری استفاده میشود. اگر برای منزل و یا محیط کار مثل مغازه و دفتر و یا اتاق خواب منزل قصد خرید یخچال ویترینی دارید، بهترین پیشنهاد برای شما یخچال درب شیشه ای یا شوکیس ۵ فوت است. ابعاد این محصول بسیار مناسب است و به راحتی در گوشه و کنار منزل و یا زیر کابینت قرار میگیرد. یک نمونه از این یخچال ها را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

یخچال-شوکیس-ایستکول-مدل-9580-

یخچال های زیر کابینتی که درب شیشه ای دارند جدا از ابعاد کوچک و جمع و جوری که دارند، طراحی زیبایی هم دارند. میتوانید در داخل این یخچال های کوچک انواع نوشیدنی را قرار دهید. نام دیگر این محصول یخچال شوکیس میباشد که در ظرفیت ۵ فوت تولید شده است.

یخچال درب شیشه ای ایستکول

ایستکول EASTCOOL تولید کننده یخچال های کوچک است که این محصول را ارائه داده است. مدل تجاری این یخچال با کد TM-9580 عرضه شده است. طراحی زیبای خارجی یخچال درب شیشه ای استکول در عین سادگی جذابییت دارد. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است. بدنه دستگاه جنس بسیار مقاومی دارد اما در هنگام جابجایی یخچال باید بیشتر مراقب باشید تا به درب شیشه ای آن آسیبی وارد نشود. درب یخچال شوکیس ایستکول از راست به سمت چپ باز میشود و یک لولای کوچک در قسمت راست دستگاه دارد. در قسمت زیرین یخچال پایه هایی قرار دارد که میتوان ارتفاع یخچال را نیز تنظیم کرد تا در مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارید، به راحتی جای گیرد.

ابعاد یخچال ویترینی ایستکول ۸۰۰*۵۴۰*۴۴۰ یعنی ارتفاع ۸۰ سانتیمتر عرض ۴۴ و عمق ۵۴ سانتیمتر است که به خوبی در زیر کابینت قرار میگرید. وزن یخچال ۵ فوت در حدود ۲۶ کیلوگرم است و به راحتی قابل جابجایی میباشد.

فضای داخلی یخچال های مینی ایستکول از نوع درب شیشه ای، بسیار مناسب است. ۳ قفسه از جنس شیشه ای که بسیار شفاف و مقاوم است و مانند یخچال فریزر های قدیمی تر به صورت فلزی و توری مانند نیست. به راحتی تمیز میشوند. طبقاتی با ارتفاع بسیار مناسب که به خوبی نوشیدنی ها و بطری های شما در داخل آن قرار میگیرد. همچنین این طبقات امکان جداسازی دارند تا به راحتی بتوانید داخل یخچال ۵ فوت ایستکول را شستشو دهید.

یخچال-ویترینی-ایستکول-مدل-9580

یکی از امکانات یخچال شیشه ای ایستکول سیستم روشنایی داخلی است که با استفاده از لامپ های LED با رنگ سفید یخی تزیین شده است و فضای داخلی یخچال کوچک را روشن کرده است. این محصول از نوع کمپرسور دار است و برای استفاده در سوپر مارکت ها و رستوران ها و همچنین هتل ها و کافی شاپ ها گزینه ای عالی است.

یخچال ۵ فوت هتلی یا ویترینی ایستکول صدای زیادی ندارد و با استفاده از یک فن کوچک اقدام به انتقال سرما به همه جای یخچال میکند. این دستگاه مصرف زیادی هم ندارد و در رده یخچال های کم مصرف قرار میگیرد. یخچال ویترین ایستکول حجمی بالغ بر ۹۳ لیتر دارد که ۸۲ لیتر آن به صورت مفید مورد استفاده قرار میگرید.

ویژگی های یخچال ۵ فوت ویترینی

  • طراحی زیبا و جذاب
  • ابعاد جمع و جور و مناسب
  • درب شیشه ای دو جداره و مقاوم
  • بدنه مقاوم
  • سیستم روشنایی داخلی LED
  • ضمانت و گارانتی

جمع بندی

یخچال های ویترینی ایستکول را میتوانید با یک تماس تلفنی از فروشگاه اینترنتی ری کالا سفارش دهید. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت بسیار مناسب موجود میباشد. یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل و یا محیط های کاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *