راهنمای خرید, یخچال فریزر

بهترین یخچال کوچک

بهترین یخچال کوچک چیست؟

یخچال منزل شما فضا ندارد؟ بطری های نوشیدنی یا ترشی خود را نمیدانید کجا قرار دهید؟ مغازه دارید؟ هتل؟ برای اینکه این مشکلات حل شود نیاز به یخچال دوم یا یک یخچال کوچک دارید. پس با ما همراه باشید تا در مورد اینکه بهترین یخچال کوچک چیست؟ توضیحاتی را برای شما گوشزد کنیم.

یخچال کوچک هتلی

حالا که در حال مطالعه این مطلب یعنی “بهترین یخچال کوچک چیست؟” هستید، میدانیم که به دنبال خرید یخچال کوچک هستید. اما نمیدانید که چه برندی یا اینکه چه ظرفیتی (فوت) تهیه کنید. نگران نباشید در این این مطب برای شما یخچال کوچک یا یخچال مینی را به طور کامل معرفی میکنیم تا در خرید آن دچار شک نشوید و اطلاعات کامل را داشته باشید. همه‌ی ما میدانیم که یخچال فریزرمان باید همیشه پر باشد. تا وقتی مهمان داریم دیگر همه چیز در دسترسمان باشد. پس یخچال را پر میکنیم تا لازم نباشد برای خرید لحظه آخر به سوپر مارکت برویم یا منتظر سرویس هایپر مارکت باشیم. خوب یخچال و فریزر هم حجم و ظرفیتی دارد. باید جوری مواد غذایی را در یخچال قرار دهیم تا موقع برداشتن آن، راحت آن را پیدا کنیم.

اگر در منزل از ساید بای ساید استفاده میکنید، حتما به این موضوع پی برده اید که این نوع یخچال فریزر ها فضای زیادی ندارند و بیشتر زرق و برق و آپشن دارند. به همین دلیل هم هست که با گذاشتن دو تا ظرف بزرگ، کل فضا را میگیرند و جا برای سایر مواد غذایی نمیگذارند. و اینگونه است که کُفر خانم خانه دار در می آید. یخچال فریزر بالا و پایین بستگی به تعداد افراد خانه و جمعیت خانواده دارند تا ظرفیت  حجم انها انتخاب شود.

احتمالا آشپزخانه شما هم به این صورت است که برای قرار دادن لوازم بزرگ، از فضای اختصاصی استفاده میشود. مثلا ساید بای ساید در محل خودش دارای ابعاد و اندازه مخصوص است. لباسشویی و ظرفشویی و ماکروویو هم به همین شکل. اما ما میخواهیم یک فضای دیگر برای قرار دادن یک یخچال دیگر داشته باشیم. بهترین راه برای اینکه فضای نداشته را جبران کنیم، استفاده از یک یخچال کوچک در کنار ساید بای ساید است. که فضای زیادی را نمیگیرد و کار را هم راه می اندازد.

از اینجا به بعد در این مطلب، یخچال کوچک که در برند ها و اندازه ها و مشخصات مختلف تولید شده اند را برای شما معرفی میکنیم.

یخچال کوچک یا یخچال مینی چیست؟

یخچال کوچک یکی از بهترین گزینه ها و جمع و جور ترین دستگاه ها برای استفاده است. معمولا یخچال مینی برای قرار دادن نوشیدنی و مواد غذایی دیگر مانند شیشه های ترشی و سس ها و مواد غذایی دیگر استفاده میشود. در هتل ها که تعداد اتاق ها زیاد است و فضای زیادی برای قرار دادن یخچال فریزر بزرگ وجود ندارد از یخچال کوچک استفاده میشود. یکی دیگر از دلایل استفاده از این دستگاه ها در هتل، بصرفه تر بودن و اقتصادی‌تر بودن آن است. اتاق های دانشجویی دو نفره یا تک نفره هم از دیگر محل هایی است که از یخچال مینی در آن استفاده میشود.

انواع یخچال کوچک

از لحاظ موتوری و کارکرد، سه نوع یخچال کوچک داریم.

یخچال کمپرسور دار (موتور)

در این نوع یخچال های مینی، از یک موتور و گاز مایع برای خنک کردن کابین یخچال استفاده میشود. این نوع یخچال ها دارای صدا میباشند و این صدا به دلیل استفاده از موتور در دستگاه است. اگر قصد قرار دادن این نوع یخچال را در اتاق خواب خود دارید، در جریان باشید که صدای زیادی دارند.

یخچال کوچک کمپرسور دار

 

یخچال ترمو الکتریک

ترموالکتریک، قطعه ای است که در یخچال مینی قرار داده شده است. این دستگاه ها موتور ندارند و به واسطه همین ترموالکتریک کابین یخچال را خنک میکند. این یخچال ها صدا ندارند و فقط صدای فن دستگاه شنیده میشود. به جرات میتوان گفت که بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب است.

یخچال ترموالکتریک

یخچال کوچک جذبی

این نوع یخچال ها از مدل ترموالکتریک دار هم کم صدا تر است. در این نوع یخچال ها از مایع و کمپرسور برای خنک کردن فضای یخچال استفاده میشود. و به همین دلیل هم هست که بی صدا هستند.

یخچال هتلی جذبی

حتما منظور ما از یخچال مینی یا یخچال کوچک را متوجه شده اید. یخچال هایی دارای قد تقریبی ۹۰ سانتیمتر هستند و از یک درب تشکیل شده اند. البته هستند مواردی انگشت شمار از بعضی برند ها که در همین قد و ظرفیت، دارای دو درب هستند که در ادامه یک نمونه آن را معرفی میکنیم.

برند های تولید کننده یخچال کوچک

برند های ایرانی زیادی در زمینه تولید یخچال کامپکت هتلی فعالیت میکنند که همه آنها از برند های نام آشنا هستند. از لحاظ برند، بهترین یخچال کوچک چیست؟

  • یخچال کوچک ایستکول Eastcool

شرکت تکران مبرد با برند ایستکول سالهاست که در این زمینه مشغول فعالیت است. ایستکول یخچال فریزر های با کیفیتی تولید میکند و هر ساله رضایت مشتریان خود را بیشتر از قبل در یاد خود ثبت میکند. این برند ۴۰ سال تجربه دارد و محصولات خود را ۱۸ ماه ضمانت میکند. برای نمونه یخچال ۵ فوت ایستکول مدل TM-835 و TM-642-80 از پرفروشترین مدل های بازار و همینطور فروشگاه ری کالا میباشد.

  •  یخچال کوچک امرسان Emersun

“زیبا پیشرو مطمئن” این شعاری است که کمپانی امرسان برای سر زبان ها انداختن خود سر داده است یخچال فریزر کوچک این برند با کیفیت بالا و طراحی زیبا در ظرفیت های ۵ فوت تا ۱۰ فوت تولید شده است. یخچال امرسان مدل IR5T128 از خوش خرید ترین مدل هاست.

  • یخچال کوچک الکترواستیل Electrosteel

شرکت الکتروپشتیبان با برند الکترواستیل محصولات این برند را ضمانت کرده است. یخچال ۷ فوت و همینطور فریزر ۷ فوت خود را با طراحی یخچال فریزر دوقلو در ظرفیت ۷ فوت در مدل ES7 و فریزر مدل ESF7 ارائه داده است که فروش خوبی را هم از آن خود کرده است.

  • یخچال کوچک یورو استار Euro Star

یورو استار برند شرکت یخساران است که که یک یخچال کوچک ۵ فوت مدل SLR45W و یک فریزر ۵ فوت مدل  تولید کرده SLF55W است. این مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در رتبه A مصرف انرژی قرار گرفته اند.

  • یخچال کوچک پلار Polar

پلار هم برندی تمام ایرانی است. این برند هم کیفیت خوبی داشته و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در منزل یا محل کار است. یخچال مینی پلار مدل R62 یا یخچال کوچک پلار مدل M6 از نمونه های این برند خوش نانم است.

  • یخچال کوچک سینجر Sinjer

نام سینجر را که دیگر همه شنیده ایم. برندی که سالها در زمینه تولید و ارائه محصولات برودتی فعالیت میکند. یخچال فریزر های سینجر در رنگ بندی و طراحی های متنوع عرضه شده است. یک یخچال مینی خوش استایل که نام تجاری آن R1150 و ۱۱۰۰ است. محصولات این برند را شرکت آریا پردیس البرز ضمانت میشود.

یخچال فریزر های معرفی شده همه ساخت ایران هستن و دارای کیفیت بسیار خوب. به طور کلی یخچال فریزر های کوچک یا هتلی، بسیار کار راه انداز هستند. نگاه به جثه‌ی زیر آنها نکیند. نگهداری چند روزه غذا با درجه سرمای قابل قبول. به لطف وجود یک طبقه جایخی نیز میتوانید مواد غذایی منجمد شونده را در آن قرار دهید.

در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال کوچک نگران نباشید. همه‌ی برند های ایرانی دارای ضمانت میباشند و معمولا از ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه شامل گارانتی میشوند. این مدل ها از قیمت بسیار خوبی برخور دار هستند و به راحتی قابل خرید میباشند.

گارانتی یخچال کوچک هتلی

اندازه بسیار مناسب این یخچال ها در کنار طراحی ظاهری ساده خود، به خوبی در کنار اتاق یا آشپزخانه شما جای میگرند.

جمع بندی

در انتهای مطلب، گفتنی ست خوشحالیم که توانسته ایم یک مطلب آموزنده را در زمینه خرید بهترین یخچال کوچک در اختیارتان بگذاریم و سهم کوچکی در مرجع کسب اطلاعاتتان در زمینه خرید یخچال هتلی داشته باشیم.

امیدوار هستیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *