راهنمای خرید, یخچال فریزر

معرفی یخچال فریزر بست

معرفی برند بست BOST و محصولات آن

بست BOST یکی از برند های معروف و خوش نام گروه صنعتی انتخاب سرویس است که سالهاست در زمینه ارائه محصولات خانگی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و… در حال فعالیت است. شرکت انتخاب سرویس سعی کرده است که برندی ارائه دهد که قیمت پایین و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشد. بست را میتوان یکی از خوش قیمت ترین برند های لوازم خانگی در ایران مطرح نام برد. خوشبختانه با ورود لوازم خانگی بست به بازار، خیلی سریع سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داد و خرید لوازم خانگی ایرانی افزایش یافت. در این مطلب به معرفی یخچال فریزر بست میپردازیم. در ضمن اگر برای خرید یخچال فریزر نیاز به راهنمایی دارید، میتوانید مطلب نکات مهم در خرید یخچال فریزر را بخوانید.

یکی از لوازم خانگی برند بست یخچال فریزر است. در این تاریخ یعنی برج ۴ سال ۱۴۰۰ دو محصول بسیار پر فروش ایرانی از بست رونمایی شده و فروش خوبی هم دارد.

یخچال فریزر بست مدل BRB-240-10

این یخچال فریزر دارای ظرفیت ۲۴ فوت است که یک گنجایش عالی برای خانواده های کم جمعیت و یا برای شروع زندگی میباشد. این مدل با کیفیت، به آبریز یا آبسردکن مجهز است تا در هر زمانی که اراده کنید، آبی خنک و گوارا در اختیار داشته باشید. یخچال فریزر کمبی یا بالا و پایین بست BOST با قیمت بسیار مناسبی به بازار لوازم خانگی عرضه شده است تا نیاز مصرف کننده را برطرف سازد. شرکت انتخاب سرویس با قدرت بالا توانسته است با ارائه ۳ برند از لوازم خانگی در همه نوع، سهم عمده ای از بازار را مال خود کند. اگر سری به بازار امین حضور تهران زده باشید، در هر مغازه و پاساژی به خوبی برند اسنوا، دوو و بست به چشمتان میخورد.

یخچال-فریزر-BOST-مدل-BRB240-10

ابعاد و اندازه یخچال فریزر بست

یخچال بست مدل ۱۰-۲۴۰ دارای ابعاد و اندازه ای جمع و جور تر از ساید بای ساید میباشد. در این مدل یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین واقع شده است. در آشپزخانه خود باید فضایی به عرض ۶۷ و ارتفاع ۱۹۶ سانتیمتر را ایجاد کنید.

یخچال چه برای گفتن دارد؟

یخچال قسمت پر استفاده دستگاه است. روزانه چقدر با یخچال کار دارید؟ چقدر درب آن را باز میکنید؟ فضای داخلی یخچال باید به اندازه ای باشد که پاسخگوی نیاز خانواده باشد. خوشبختانه با خرید یخچال فریزر بست، فضا برای مواد غذایی کم نمی آورید. تعداد ۳ طبقه اصلی با امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها در اختیار شماست. درب یخچال هم تعدادی پاکت دارد که میتوانید بطری آب را در این قسمت قرار دهید. کشو های انتهای یخچال فریزر هم جای میوه ها و سبزیجات تازه شما خواهد بود. استفاده از لامپ در یخچال فریزر یک نعمت است. روشنایی داخلی یخچال فریزر بست ۲۴ فوت به وسیله لامپ های LED تامین شده است. لامپ هایی که علاوه بر کم کردن مصرف انرژی، زیبایی را هم انتقال داده است.

سیستم سرمایشی دوگانه TWIN COOLING SYSTEM

این سیستم به این معناست که یخچال و فریزر به صورت جداگانه خنک میشوند و هر کدام نیرویی مجزا برای انتقال سرما در اختیار دارند. یخچال فریزر ۲۴ فوت بست با این تکنولوژی رتبه بالایی را در فروش از آن خود کرده است.

قسمت فریزر

فریزر که ذدر قسمت پایین قرار دارد، مجهز به کشو میباشد. کشوهایی بسیار جادار که ریل بسیار روانی هم دارد، فضایی عالی را برای قرار دادن مواد غذایی در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهد.

نمایشگر 

در یخچال فریزر های امروزی برای راحتی در انتخاب دما و تنظیمات آن، صفحه نمایش نصب میشود. در یخچال فریزر بالا و پایین بست این صفحه نمایش از نوع LED بوده و کار با آن بسیار راحت است.

سیستم بدون برفک، نوفراست

تکنولوژی بدون برفک در یخچال فریزر ها یک آپشن اصلی محصوب میشود. خیالتان از بابت یخزدگی دیواره ها و وجود برفک در کابین راحت باشد. شرکت بست همیشه به فکر راحتی مصرف کننده بوده است.

معرفی یخچال فریزر بست اسنوا

یخچال فریزر بست BRT-130-10

این مدل هم یکی از جذاب ترین یخچال فریزر های BOST است. البته گنجایش پایین ترین دارد. ظرفیت این یخچال فریزر  فوت است و فریزر آن در قسمت بالا واقع شده است. یکی از ساده ترین یخچال فریزر های ایرانی تولید شده است. این مدل از سری TMF است که توسط بست ارائه شده است.

یخچال فریزر 14 فوت بست

سیستم دی فراست

سیستم بدون برفک یا دیفراست در یخچال فریزر ۱۴ فوت بست، برفک ها را به صورت اتومات از دیواره های کابین پاک میکند.

بست ۱۴ فوت دارای ابعاد و اندازه ۶۲ × ۶۰ × ۱۶۵ سانتیمتر است که فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال نمیکند. میزان صدای دستگاه کم است و در رده یخچال فریزر های کم صدای ایرانی قرار گرفته است. پایه های یخچال فریزر قابل تنظیم است تا در سطوح مختلف تراز باشد. گردش هوا در کابین یخچال و فریزر هم به صورت جداگانه رد و بدل میشود. سایر مشخصات این یخچال فریزر ایرانی خوش خرید را میتوانید در مشخصات محصول بخوانید.

تا اینجای مطلب در مورد معرفی یخچال فریزر بست مهمترین موارد را در اختیار شما قرار دادیم. حالا نوبت به شماست که برای خرید یخچال فریزر بست آستین ها را بالا بزنید. قیمت یخچال بست مدل BRB-240-10 با ظرفیت ۲۴ فوت و همینطور یخچال ۱۴ فوت مدل BRT-130-10 بسیار مناسب است و شما یخچال فریزر پیدا نخواهید کرد که با این کیفیت و امکانات قیمتی این چنین داشته باشد. پس در خرید شک نکنید. فروشگاه اینترنتی ری کالا برای شما تضمین بهترین کیفیت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *