راهنمای خرید, یخچال فریزر

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

لوازم خانگی ایرانی

حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی عمده ترین دغدغه های هر خانه ای است، از این رو یخچال فریزر به عنوان مهم ترین و اساسی ترین عضو آشپزخانه قلمداد می شود. همانطور که می دانید یخچال علاوه بر این که فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می کند برای خرید آن هم باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است یخچال در کنار فضای مناسب برای ذخیره مواد غذایی، از زیبایی و امکانات خوبی نیز برخوردار باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی ارائه دهیم تا شما به هنگام خرید بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های مهم خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی

قیمت یخچال فریزر نکته بسیار مهمی است که قبل از اقدام به خرید این دستگاه بایستی بودجه خود را تعیین کنید. در واقع بودجه یکی از عواملی است که به طور خودکار بسیاری از مارک ها به هنگام خرید حذف می کند. بعد از تعیین بودجه نوبت به بررسی ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در برندهای انتخابی شما می باشد. در ذیل به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

ابعاد یخچال فریزر

ابعاد یخچال فریزر را بنا بر میزان فضای آشپزخانه، اندازه ورودی آشپزخانه و مقدار فضای موجود برای باز شدن درب یخچال انتخاب کنید.

مصرف انرژی یخچال فریزر 

یخچال فریزرها به عنوان پر مصرف ترین لوازم برقی به شمار می آیند، به همین دلیل با بهره گیری از تکنولوژِی اینورتر و تعبیه موتورهای خطی اینورتر دار سعی شده است مصرف انرژی به حداقل برسد. یخچال فریزرها به منزله استفاده از فناوری بهینه با برچسب انرژی از +++ A (بهینه ترین مصرف انرژی) تا D (بیشترین مصرف انرژی) درجه بندی شده و به بازار عرضه می شوند.

فضای داخلی یخچال فریزر

میزان فضای ذخیره سازی مواد غذایی در کابین بالای یخچال فریزرها حدود ۱۴.۵ تا ۲۴ فوت ، در کابین های پایین آن ها حدود ۱۹ تا ۲۵ فوت، در یخچال های ساید بای ساید ایرانی ۲۰ تا ۲۹ فوت ، یخچال دوقلو ایرانی ۳۲ تا ۴۱ فوت و درب فرانسوی ۱۸ است.

خدمات پس از فروش و گارانتی یخچال فریزر

در یخچال های ساده، مهمترین ضمانت مربوط به کندانسور یخچال می باشد. اما در هنگام خرید یخچال فریزر ایرانی دیجیتالی باید به گارانتی قطعات الکترونیکی و خدمات پس از فروش مارک مورد نظر نیز توجه داشته باشید.

انواع یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر دوقلو

این مدل یخچال فریزر ایرانی از دو عدد یخچال تکی به هم پیوسته تشکیل شده، که می توان به صورت جداگانه نیز آن ها را استفاده کرد. یخچال دوقلو در برند های مختلف ایرانی تولید شده است.

یخچال تک درب

قدیمی ترین نوع یخچال که به دلیل کوچک بودن و راحتی در بسیاری از خانه ها، محل های کار ، داروخانه ها و هتل ها، از زمان های بسیار قدیم تا به امروز، مورد استفاده قرار گرفته می گیرند، یخچال تک درب میباشد.

یخچال فریزر بالا و پایین

یخچال های فریزر بالا و پایین از دو قسمت یخچال و فریزر تشکیل شده اند که در قسمت بالای آن محفظه یخچال و در قسمت پایین فریزر تعبیه شده است و با برعکس.

یخچال ساید بای ساید

نسل جدید یخچال فرزیر ها، سای بای ساید است. در این مدل ها از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و در طراحی های مختلف تولید شده اند. برخی از ساید بایدساید ها از دو درب، در برخی از سه درب و برخی دیگر از چهار درب استفاده شده است که بسته به سلیقه افراد خریداری میشوند.

خرید یخچال فریزر ایرانی

پرفروش ترین و بهترین برند های یخچال فریزر ایرانی

هنگام خرید یخچال فریزر، مهم است که ابتدا درک کنیم که چه انتظاری از یخچال فریزر دارید. به عنوان مثال یک خانواده کوچک نیازی به ذخیره مواد غذایی برای مدت طولانی ندارند، بنابراین پیشنهاد ما برای این خانواده یخچال فریزر بالا پایین می باشد. خانواده های پرجمعیت که احتمالاً میزان ذخیره سازی مواد غذایی آن ها در حجم بالایی باشد، از این رو آن ها می توانند از فریزرهای ساید بای ساید یا دوقلو استفاده کنند.
بهترین مارک های یخچال فریزر ایرانی که در ایران قابل اعتماد و ارزش خرید دارند، می توان یخچال فریزرهای اسنوا ، یخچال و فریزر الکترواستیل، یخچال و فریزر هیمالیا ، امرسان ایستکول، ایکس ویژن، برفاب، بست،پارس را نام برد. این یخچال ها در مدل های ساید بای ساید نیز تولید می شوند و به طور کلی دارای طرح های متنوعی هستند.

یخچال فریزر ایرانی اسنوا

اسنوا بهترین یخچال فریزر ایران با کیفیت متوسط رو به بالا است. استفاده از لامپ های LED برای نورپردازی ، ساختار بیرونی و داخلی زیبای آن ، بدون ایجاد برفک با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد.

یخچال فریزر ایرانی الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل با امکانات پیشرفته و تنوع محصول در مقایسه با محصولات مشابه ایرانی و خارجی بسیار مناسب می باشد. این برند جزء بهترین یخچال فریزر ایرانی منطبق بر فناوری روز دنیا است. برخی از ویژگی های آن عبارتند از: مصرف انرژی + A و ++ A، سیستم کنترل مدرن با نمایشگر LED، بهره گیری از موتورهای اینورتر دار اروپایی .

یخچال فریزر امرسان

امرسان یکی از مطرح ترین برند یخچال فریزر ایرانی است، که در انواع مختلف یخچالهای تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال دوقلو، یخچال فریزر دوقلو، یخچال ساید بای ساید، فریزر صندوقی تک درب تولید می شوند. یخچال فریزر رومیزی امرسان نیز از با تکنولوژی نوفراست از مقرون به صرفه ترین یخچال ها می باشد.

فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی برفاب، یکی از بروزترین فریزرها می باشد، که اغلب در فروشگاه های برای ذخیره سازی مواد غذایی و یا بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزرها در مقایسه با فریزر های ایستاده فضای کمی را اشغال می کنند، به همین دلیل در فروشگاه های با متراژ های کم بسیار کاربردی می باشند. قیمت فریزر صندوقی برفاب در مقایسه با آپشن های خاصی آن، بسیار ارزان است.

یخچال فریزر ایرانی پاکشوما

یکی از بهترین یخچال ایرانی برند پاکشوما از نوع یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایرانی است که با قیمت های مناسب در سایز و رنگ های متنوع با ۲۴ ماه ضمانت معتبر عرضه شدند. یخچال فریزر ساید قیمت قابل قبولی دارد و با کیفیت بالا می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. همچنین یخچال فریزر ساید بای ساید برند پاکشوما یکی از بهترین مدل های یخچال و فریزر که با گارانتی ۲۴ ماهه به بازار عرضه می شوند.

دیپوینت

بهترین یخچال ایرانی ۲۰۲۰ یخچال فریزر دیپوینت است که مجهز به آخرین تکنولوژی های دنیا ، که در ساخت آن بهترین مواد و متریال و عایق کاری به کار رفته است.
این یخچال در رده بندی یخچال های ایرانی قابل مقایسه با برندهای خارجی است و می توان گفت قیمت یخچال ایرانی دیپوینت با توجه با تجهیزات تعبیه شده در آن، بسیار منصفانه می باشد. مجهز به تکنولوژی نوفراست، سیستم کنترل دما بوده و در انواع مدل های دوقلو و ساید بای ساید تولید می گردد.

یخچال فریزر ایرانی هیمالیا

برند هیمالیا در انواع یخچال دو قلو، یخچال فریزر بالا و پایین با کیفیت بالا، در طرح های متنوع تولید می شود. قیمت یخچال فریزر هیمالیا بسیار معقول بوده و از پرفروش ترین و بهترین یخچال ساخت ایران می باشد. این یخچال را می توان بهترین یخچال فریزر بالا و پایین ایرانی برای مقابله با باکتری‌ و بوی بد معرفی کرد.

جمع بندی

امروزه به دلیل گرانی یخچال فریزر و نیاز ضروری هر خانه ای به این وسیله، لازم است در خرید یخچال فریزر که عمده نیازهای آشپزخانه شما را برای سالیان دراز برآورده می کند، با دقت زیاد تحقیق و بررسی کنید. تنوع مارک ها، قیمت ها، جنس و آلیاژ به کار رفته در ساخت این وسیله، کارایی و رقابت در مارک های خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی، امکان دارد شما را در انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی کند. ما در این مقاله سعی کردیم لیستی تهیه کنیم که خرید بهترین مارک یخچال ایرانی با اطمینان خاطر بیشتر برای شما مقدور باشد و از خرید یخچال ایرانی خود راضی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *