نقد و بررسی

محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از محافظ صفحه نمایش برای تلویزیون

انشالله که هیچ وقت به تلویزیونتان آسیبی نرسد. صفحه نمایش تلویزیون یکی از حساس ترین نقاط تلویزیون است. به این معنا که با فشار آوردن به صفحه امکان شکستگی و خراب شدن آن زیاد است. این صفحه نمایش ها در برخی از تلویزیون ها به صورت ضد ضربه طراحی شده است اما هیچوقت مطمئن نباشید که این ضد ضربه بودن دلیل بر نشکن بودن صفحه است. برای محافظت از صفحه تلویزیون بهترین راه خرید محافظ صفحه تلویزیون است. شاید برخی ها بگویند که محافظ صفحه نمایش به چشم ها آسیب میرساند. در واقع اینطور نیست. محافظ ها با جلوگیری از تابش مستقیم نور صفحه نمایش به چشم ها از آنها محافظت هم میکنند. پنل تلویزیون ها بسیار گران قیمت هستند پس برای محافظت از این صفحه نمایش و پنل ها از محافظ صفحه استفاده کرد.

محافظ پنل تلویزیون

کودکان بازیگوش ممکن است هر لحظه شیئ یا توپی را به سمت تلویزیون پرتاب کنند باعث شکستن تلویزیون شوند. با شکستن تلویزیون دیگر چاره ای جز تعویض پنل تلویزیون یا خرید تلویزیون جدید نخواهد بود. چرا که پنل تلویزیون ها ۹۰% قیمت تلویزیون را تشکیل میدهند و عملا یک تلویزیون جدید خریداری کنید خیلی بهتر است.

محافظ صفحه نمایش ها طلقی بسیار شفاف است که بر روی پنل تلویزیون سوار میشوند و باعث محافظت از صفحه نمایش میشوند. ابعاد و اندازه محافظ صفحه نمایش ها متفاوت است و بسته به سایز تلویزیون شما متغیر است. این محافظ ها در سایز های ۲۹ تا ۸۵ اینچ تولید شده است. محافظ صفحه LED با داشتن شفافییت بالا علاوه بر محافظت در برابر ضربه، تاثیر ضد لک و ضد خش هم دارند. طراحی این محصول به گونه ای است که برای تلویزیون های مختلف مناسب است. یکی از مزییت های محافظ صفحه ال ای دی عدم تیره و تار شدن تصویر است. این محصولات تاثیری بر روی کیفیت و شفافیت تصویر و فیلم نخواهند گذاشت.

محافظ نمایشگر تلویزیون

همچنین این محافظ پنل تلویزیون ها نامرئی بوده و با نصب آن بر روی تلویزیون احساس نخواهید کرد که طلقی جلوی تلویزیون است. جدا از محافظت از نمایشگر توسط این محصول، همچنین به عنوان فیلتر در برابر ۹۶٪ تا ۹۹٪ اشعه ماوراء بنفش از چشم و پوست محافظت به عمل می آورد. و از مقاومت در برابر انعکاس نور و اشعه UV برخوردار است و هنگام استفاده در محیط های پر نور، فشاری به چشم وارد نمی کند.

نگران تمیز کردن محافظ صفحه ال ای دی هم نباشید به راحتی با یک دستمال تمیز میشوند. همچنین در برخی از این محافظ صفحه نمایش ها پک ویژه شوینده هم قرار دارد تا بتوانید صفحه را تمیز نمایید. وزن بسیار سبک محافظ پنل تلویزیون از مزییت های دیگر آن است همچنین نصب آنها هم به راحتی انجام میشود. با استفاده از کمربند های مخصوصی که همراه محصول ارائه داده میشود میتوانید به راحتی محافظ صفحه نمایش را بر روی تلویزیون خود نصب نمایید. شیار های قسمت بالایی محافظ که به صورت خمیده طراحی شده اند، محل نصب کمربند است و به روی تلویزیون قرار میگیرند. بعد از نصب محافظ صفحه نمایش تلویزیون خواهید دید که محافظ به صفحه تلویزیون چسبیده است. برای جلوگیری از این برخورد میتوانید از ضربه گیر های داخل پک محافظ برای عدم برخورد با صفحه تلویزیون استفاده نمایید.

محافظ صفحه نمایش

طراحی محافظ صفحه یا پنل تلویزیون به طوری است که جلوی باند ها و بلندگوهای تلویزیون را نمیگیرد و صدای تلویزیون به همان رسایی بخش خواهد شد. زیبایی تلویزیون به پنل و رنگ تلویزیون است. محافظ های صفحه تلویزیون بر روی زیبایی TV ها تاثیری نخواهند گذاشت. محافظ صفحه نمایش خوب نباید روی کیفیت تصویر تلویزیون تاثیر بگذارد. جنس این محصولات باید به اندازه ای خوب باشد که ضد خش و ضد ضربه باشد. با خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون به راحتی تلویزیون گران قیمت بخرید بدون اینکه نگران شکستگی و آسیب  باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *