اسپیکر و باند ایستاده, راهنمای خرید

بررسی کیفیت انواع اسپیکر های مکسیدر و انتخاب بهترین مدل

درباره برند مکسیدر MAXEEDER بیشتر بدانید

 

باندها-و-اسپیکرهای-مکسیدر-3-min

 

قبل از اینکه به سراغ مدل های مختلف اسپیکر مکسیدر برویم، لازم میدانیم که کمی در باره برند Maxeeder توضیح دهیم. اینکه اصلا این برند از کجا آمده و به کجا میرود. چه محصولاتی تولید میکند و قیمت اسپیکر مکسیدر چگونه است. با ما همراه باشید تا این برند را برای شما کامل معرفی کنیم و در آخر هم انواع اسپیکر های مکسیدر و قیمت اسپیکر را برای شما بگوییم.

درباره مکسیدر

 

بدون شک برایتان سوال شده است که مکسیدر ساخت کجاست؟ مکسیدر برندی انگلیسی است که در سال ۱۹۷۹ دیده به جهان گشود و به قول خودمان استارت کار را زد. در ابتدا این برند در زمینه لوازم صوتی و تصویری خودرو و محصولات دیجیتال فعالیت میکرد اما رفته رفته با جا افتادن در جهان توانست به رتبه خوبی در زمینه تولید محصولات صوتی پیشرفته تر مانند، اسپیکر ها و باند های پخش موسیقی، Android Box (اندروید باکس)، DVD PLAYER، دستگاه گیرنده دیجیتال، PDVD، PORTABLE، کامپیوتر و سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته روی آورد و توانست در دنیا مانند یک توپ صدا کند و در حال حاضر به یکی از صادر کنندگان این محصولات در جهان تبدیل شده است. این برند محصولات خود را در جهان با قیمت های بسیار مناسب مخصوصا در آسیا عرضه داشته است و به همین دلیل هم هست که فروش بالایی را هم در ایران داشته است. این کمپانی محصولات جدید و بروزی را در زمینه الکترونیکی به بازار عرضه کرده است و با پیشرفت تکنولوژی هر روی گزینه ای جدید به محصولات خود اضافه میکند. پیشرفت ونواوری مهمترین موضوع برای مکسیدر است تا رضایت مشتریان را در بالاترین میزان خود نگه دارد.

محصولات شرکت مکسیدر که در اینجا یک نمونه از آنها را مورد بحث قرار میدهیم، گزینه ای است که در جهان افراد بسیار از آن استفاده میکنند. این محصول چیزی نیست جز اسپیکر یا باند ایستاده.

در این مطلب برای شما در مورد اسپیکر های مکسیدر که در انواع مختلفی تولید شده است به توضیح میپردازیم. اسپیکر های مکسیدر در انواع و اقسام مختلف در ابعاد گوناگون و تکنولوژی های جدید دنیا تولید شده اند. یکی از این نمونه اسپیکر ها اسپیکر دی جی DJ Speaker است.

اسپیکر دیجی های مکسیدر در دو نوع تک باند و دو باند و یا سه تکه عرضه شده اند. در این نوع پخش کننده ها قابلیت های فراوانی برای تولید بهترین صدا وجود دارد. این محصولات صدایی فراتر از آنچه که تصور میکنید را تولید میکنند. اسپیکر دیجی مکسیدر با استفاده از باند ها و ساب ها و همچنین تیوتر و میدرنج های تعبیه شده در آنها هیجان گوش کردن به یک موزیک را برای شما ایجاد میکنند. اسپیکر های حرفه ای که با ایجاد رقص نور بسیار زیبا فضا را بسیار هیجان اور خواهند کرد.  یکی از این نمونه اسپیکر های دی جی مدل AL-220 است. این پخش کننده از نوع دو تکه است. این مدل یکی از موفق ترین محصولات مکسیدر در زمینه فروش است. طراحی حرفه ای و فوق العاده این اسپیکر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. شاید این مدل قیمت بالایی داشته باشد اما به ریسک آن می ارزد و بدون شک بهترین صدا و اوج لذت را با خرید اسپیکر دیجی مکسیدر مدل ۲۲۰ تجربه خواهید کرد.

از امکانات بروز این باند ایستاده میتوان به قابلیت کارائوکه اشاره کرد. این سیستم یک تکنولوژی برای سرگرم شدن است. به این صورت که با استفاده از میکروفون همراه دستگاه میتوانید به خوانندگی بپردازید و صدای خود را به خوبی تست کنید و به خود نمره دهید. قبل از هر چیزی صدای خواننده از روی موزیک حذف کنید تا قابلیت کارائوکه در اسپیکر فعال شود و بعد با پخش اهنگ بیکلام به خوانندگی بپردازید. با پخش آهنگ فضا جور دیگری خواهد شد. به گونه ای که رقص نور بسیار زیبا تمام فضای اتاق و محیط را در بر میگید و هیجان بیشتر میشود. رفقص نور سقفی اجرا میشود و به صورت نقطه هایی رنگارنگ سقف و دیوار ها نورانی میشود. این ماجرا برای یک شب به یاد ماندنی برای شما کافی است تا برای مهمانی های بعدی برنامه ریزی کنید.

 

قدرت فوق العاده ۳۰۰۰۰ وات اسپیکر دیجی مکسیدر مدل AL-220 به لطف وجود ۴ عدد ۱۲ اینچی + ۲ میدرنج + ۲ تیوتر صدایی فراتر از تصور را ایجاد خواهد کرد. با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ نیز میتوانید با کیفیت ترین موزیک ها را از این طریق پخش نمایید.

خوب بعد از معرفی یک محصول خوش قیمت از کمپانی مکسیدر به سراغ ادامه بحث میروی. کمپانی مکسیدر با آدرس سایت http://maxeeder.com/ در جهان معرفی شده است. این شرکت با شعار ویژه “ما فقط محصولات را طراحی یا فروش نمی‌کنیم، ما محصولات را مطابق خواسته‌های مشتری تولید می‌کنیم و این به نقطه کلیدی موفقیت مستمر ما در کسب‌وکارمان در ۵۰ سال گذشته تبدیل شده است.

اگر سری به قسمت محصولات مکسیدر در سایت ما بشوید متوجه ماجرا خواهید شد که این برند انواع مختلفی از اسپیکر را موجود دارد. بسته به نیاز مشتری و بودجه ای که برای خرید اسپیکر در نظر دارند قیمت ها متفاوت است.

نوع دیگری از اسپیکر مکسیدر است که به پحش کننده خانگی معروف است. این مدل ها دارای دو باند ایستاده است که قابلیت های مختلفی از جمله اتصال به تلویزیون از طریق کابل و یا اتصال به گوشی تلفن همراه از طریق بلوتوث و دهها آپشن دیگر هستند. یکی از این مدل ها پخش کننده خانگی مکسیدر مدل RL-11 است. این محصول دارای طرتحی بسیار زیبا، رقص نور جذاب و میکروفون بیسم است که با قابلیت کارائوکه آن میتوانید به خوانندگی بپردازید. داشتن ریموت کنترل نیز در اسپیکر ها یک مزییت محسوب میشود تا بتوانید از راه دور کنترل باند ایستاده را در دست بگیرید.

یکی از بهترین آپشن هایی که در برخی اسپیکر های بلوتوث خانگی وجود دارد کنترل دستگاه توسط اپلیکیشن تلفن همراه BT Mate است که با نصب اپلیکیشن مخصوص آن میتوانید کنترل دستگاه را انجام دهید.

باند مکسیدر با داشتن قدرت های مختلف برای مجالس و مکان های مختلف تمامی آنچه که شما در ذهن دارید و احتیاج دارید را براورده ساخته است. اگر آخر هفته ترتیب یک مهمانی چندین نفره را داده اید و میخواهید مهمان ها نهایت لذت را از مجلس ببرند بایستی به فکر خرید باند باشید. همانطور که گفتیم باند های مکسیدر بلوتوث دار با قیمت های بسیار عالی در فروشگاه اینترنتی ری کالا عرضه شده اند که بسته به بودجه خود میتوانید ان را انتخاب و خریداری نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. ما رد فروشگاه خود جدیدترین باند های مکسیدر از نوع چراغ دار و رقص نور دار و همینطور اسپیکر های پرتابل و قابل حمل را با قیمت های مناسب عرضه کرده ایم تا خریدی به یاد ماندنی را از این مجموعه داشته باشید.

خدمات پس از فروش مکسیدر با نام گاندو سرویس تمامی خدمات مربوط به اسپیکر ها را برای مشتریان انجام میدهد. حرفه ای ها به دنبال خرید اسپیکر مکسیدر هستند. شما هم یکی از آن حرفه ای ها باشید و آستین ها را بالا بزنید و برای جشن آخر هفته و مهمانی های بعدی اماده شوید. فروشگاه اینترنتی ری کالا در زیر برای شما مدل های مختلفی از باند ایستاده مکسیدر را ارائه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *